środa, 25 lipca 2012

Postanowiłam dzisiaj założyć bloga, aby móc podzielić się z Wami moją nową pasją, którą odkryłam niespełna miesiąc temu. Każda pasja dostarcza nam wiele radości, dlatego też osobiście uważam, że powinniśmy się nią dzielić z innymi. A wszystko rozpoczęło się od rocznicy ślubu moich rodziców. Postanowiłam sprawić im mały prezent, taki od serca, dlatego też własnoręcznie przygotowałam pamiątkę jubileuszu. Nawet nie przypuszczałam, że od tej pory wiele w moim życiu się zmieni...mam nadzieję, że na lepsze:) W zasadzie moje życie pochłonęła fantazja, a raczej rozwijanie wyobraźni poprzez tworzenie pamiątek na różne okazje takie jak ślub, rocznica ślubu, 18tka, urodziny, chrzest, imieniny itd. Muszę przyznać, że do tej pory nie zdawałam sobie sprawy, że przy użyciu tak zwyczajnych materiałów  i swojej wyobraźni można wyczarować oryginalne i niepowtarzalne dzieła. Na początek stworzyłam pamiątkę torebeczkę na wzór kropelki wykonaną z ozdobnego delikatnie tłoczonego papieru, do której włożyłam pamiątkową kartkę 3D. Opakowanie oczywiście musiało współgrać kolorystycznie z pamiątką. Nie muszę chyba dodawać, że rodzice byli wniebowzięci, gdy otrzymali w prezencie taką pamiątkę, która zajęła swoje zaszczytne miejsce  na półce i zapewne od tej pory będzie nam wszystkim miło przypominać cudowną imprezę jubileuszową. Postanowiłam załączyć zdjęcia mojej pamiątki na tutejszym blogu - sami oceńcie jak mi poszło:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz