środa, 16 stycznia 2013

WYRÓŻNIENIE LIEBSTER BLOG

Wczoraj odkryłam kolejną miłą niespodziankę. Tym razem zostałam nominowana do wyróżnienia przez Kasię, która tworzy fantastyczne rzeczy z papierowej wikliny, bibuły, biżuterii na blogu http://hobbystyczna.blogspot.com/  Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia jej profilu – naprawdę warto!

Na czym polega wyróżnienie " Liebster Blog " :
" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób  (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

 A to pytania, na które mam odpowiedzieć:
  1. Ulubiona pora roku to ... - lato
  2. Spacer czy przejażdżka samochodem - spacer
  3. Kawa czy herbata - kawa
  4. Na słono czy słodko – na słodko
  5. Rysunek kredką czy ołówkiem - ołówkiem
  6. Książka do czytania czy słuchania – do czytania
  7. Zakupy przez internet czy w sklepie – w sklepie
  8. Na sportowo czy elegancko  - elegancko
  9. Torebka czy plecak - torebka
  10. Co dają mi moje prace ... - satysfakcję
  11. W poniedziałek rano... – zastanawiam się co ciekawego spotka mnie w rozpoczynającym się tygodniu
Każdy blog prowadzony przez Was zasługuje na nominację do wyróżnienia, ponieważ każda z Was wkłada w swoje dzieła całe serce i poświęca rękodziełu wiele czasu, stąd niezwykle trudny wybór, aby nikogo nie urazić .Wiem jednak, jaką satysfakcje potrafią przynieść nam choćby takie uznania dla naszej pracy jak wyróżnienie, więc postanowiłam kontynuować tę zabawę i nominować następujące blogi:

Teraz zaprezentuję Wam moje pytania dla Was:
1 Twój ulubiony blog to: 
 2 W Wigilię - barszcz czy grzybowa?
 3 Pies czy kot?
 4 Opera czy operetka?
 5 Mięso czy ryby?
 6 Poranek czy wieczór?
 7 Morze czy góry?
 8 Kawa czy herbata?
 9 Mieszkanie czy dom?
10 Miasto czy wieś?
11 Styl romantyczny czy sportowy?

Życzę Wam udanej zabawy:)

4 komentarze:

  1. Gratulacje bo się należą a do tego są miłe i każdy je lubi:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję, że pomyślałaś o mnie ale ja nie przyjmuję żadnych wyróżnień, przepraszam:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam serdecznie za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń