sobota, 12 stycznia 2013

WYRÓŻNIENIE LIEBSTER BLOG



Nawet nie spodziewacie się jaką radość sprawiła mi dzisiaj moja blogowa koleżanka Danusia, od której dostałam wyróżnienie:)  Danusiu, jestem Ci bardzo wdzięczna za to wyróżnienie - pierwsze jakie kiedykolwiek otrzymałam, więc tym bardziej mnie cieszy. Zapraszam wszystkich do odwiedzania bloga Danusi http://danutka38.blogspot.com/, na którym prezentuje ona fantastyczne i wykonane z sercem dzieła z papierowej wikliny, trzciny i nie tylko. Naprawdę warto tam zajrzeć:)

Zgodnie z zasadami odpowiadam na 11 pytań:  

1.Góra czy dół?- góra

2.Miasto czy wieś?- wieś i łono natury

3.Korki czy adidasy?- korki

4.Fiolet czy róż? - fiolet

5.Miłość czy szczęście? – dwa w jednym

6.Msza czy  megamarket? - msza

7.Mięso czy warzywa? – warzywa, jak na wegetariankę przystało

8.Leżenie czy sport? - sport

9.Imieniny czy urodziny? - imieniny

10.Wódka czy wino? - wino

11.Dzień czy noc? - dzień


Zgodnie z zasadami wybieram 11 blogów (z wyjątkiem tego, który mnie wyróżnił), które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie. Każdy blog, który staram się odwiedzać ma w sobie to "coś", jest pełen pomysłów, ogromu serca i poświęconego czasu. Każda blogerka ma pasję, której efekty pokazuje nam na swoim blogu, dzięki czemu możemy wymieniać się opiniami, kursami, podziwiać dzieła naszych blogowych koleżanek i kolegów. Stąd wybór tych jedenastu blogów jest naprawdę trudny. Założyłam swojego bloga z myślą o ludziach, którym chciałabym sprawić choć odrobinę radości przygotowując dla nich jakiś prezent, tak więc z przyjemnością dołączam do zabawy i mam nadzieję, że moje nominacje również wywołają uśmiech na Waszych twarzach:)

Wszystkim wyróżnionym składam gratulacje i życzę miłej zabawy.


Teraz zaprezentuję 11 pytań dla Was:
1. Auto czy rower?
2. Kolacja czy śniadanie?
3. Wiosna czy lato?
4. Rodzynki czy winogrona?
5. Morze czy góry?
6. Gotowanie czy jedzenie?
7. Komedia czy dramat?
8. Róża czy tulipan?
9. Piwo czy drink?
10. Książka czy film?
11. Szalona czy spokojna?

Dziękuję za miłą zabawę:)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu dziękuję , ale zdublowałyśmy sie i to jest miłe, że obie o sobie nawzajem myślałyśmy. A teraz, która z nas wykreśla którą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Gosieńko:)Zapraszam do mnie po to samo:)Dziewczyny ja nie wiem czy powinnyśmy się wykreślić.Pisałyśmy posta praktycznie w jednym czasie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, tworzycie tak wspaniałe rzeczy, że trudno byłoby tego nie docenić:) A teraz napiszcie mi proszę, o co chodzi z tym wykreślaniem?

      Usuń
  4. ale mi przyjemność sprawiłaś! :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, w pełni zasłużyłaś na to wyróżnienie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Ja też wyróżniam Twojego bloga. Zapraszam do siebie po Liebster Blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! Dziękuję za wyróżnienie, ale mnie zaskoczyłaś. Jutro na moim blogu dodam post z odpowiedziami i listą blogów, które chciałbym wyróżnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na Twoim blogu zawsze można znaleźć coś zaskakującego, więc jak najbardziej zasługujesz na wyróżnienie:)

      Usuń
  7. Przyczłapałam z rewizytą i od razu składam gratulacje z okazji wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie !!!

    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, prawdę mówiąc nie spodziewałam się go więc mile mnie zaskoczyło!!!
    Bardzo bardzo dziękuję i od razu daję odpowiedzi:
    1. rower
    2. śniadanie
    3. wiosna
    4. winogrona
    5. morze
    6. gotowanie
    7. komedia
    8. lubię różę ale wolę tulipany bo zwiastują wiosenkę
    9. piwo
    10. książka
    11. szalona
    Pozdrawiam cieplutko i duuużo sukcesów twórczych życzę, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Cieszę się razem z Tobą - tworzysz fantastyczne rzeczy i dlatego zasłużyłaś na wyróżnienie:)

      Usuń
  9. Hay,

    Your blog is so lovely.
    I will follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Love from Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń