czwartek, 16 maja 2013

ZAPROSZENIE NA KAWĘ I CIASTECZKO

Witam wszystkich moich obserwatorów i dziękuję bardzo za Waszą obecność, która sprawia mi wiele radości:) Dzisiaj zapraszam Was  na kawę i ciasteczko - do koloru do wyboru:) Obraz wykonałam techniką decoupage, co nie było łatwe i ozdobiłam ziarenkami pachnącej kawy:) Muszę przyznać, że technika decoupage to zabawa dla wytrwałych, z czego tak do końca nie zdawałam sobie sprawy rzucając się na głęboką wodę podczas tworzenia tego obrazu. Okazało się, że za pierwszym razem powstały olbrzymie zmarszczki, ponieważ przykleiłam duży motyw z serwetki. Za drugim podejściem do tej pracy już postanowiłam pociąć serwetkę na mniejsze części, chociaż od początku miałam zamiar dodać ziarenka kawy, gdyż ten motyw jest podzielony właśnie na takie kwadraciki. Mówi się, że praktyka czyni mistrza. Ja na razie jestem na początku mojej przygody z decoupage, ale tak bardzo podoba mi się ta technika, że mam zamiar dalej w nią brnąć:) Zapraszam Was do częstowania się smakołykami:)
Pozdrawiam i życzę miłego słonecznego popołudnia:)

22 komentarze:

  1. Fantastyczny obrazek:)Wygląda naprawdę smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu piękne te Twoje ciasteczko. Z przyjemnością się poczęstuję. Również życzę miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. wcześniej kawusia teraz ciasteczka same pychotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy ten obrazek, widze że kawa u Ciebie teraz na pierwszym miejscu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are good at the decoupage technique. I also tried, but find it a little difficult.
    Hugs
    Wyrna

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie sobie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny i pomysłowy obrazek.Też chce się tego nauczyć ale brak odwagi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm kawki wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak a'propo tej kawy i ciastka to kiedy i gdzie? ;P
    Świetny obrazek. Te ziarna świetny efekt dają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny obrazek,bardzo pomyslowy,rewelacja :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu lubię takie nietypowe i oryginalne prace ,które pokazują naszą ludzką wyobraźnię i fantazję.I to jest właśnie piękne,zrobić coś innego niż wszyscy.Gratuluję pomysłu i cieszę się ,że tak dzielnie mnie wspierasz i pięknie komentujesz moje prace.Miłej nocki,kolejnych pomysłów i zmagań z decu.Buziaki na Dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się Twój kawusiowy obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm właśnie mam ochotę na dobrą kawkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj na takie zaproszenie nie można powiedzieć 'nie'.. ;) świetny pomysł.. piękne wykonanie.. pozdrawiam serdecznie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowy obrazek. Rzeczywiście kawa i ciasteczko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie nadaje się do powieszenia w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też próbuję ozdabiać rzeczy Decoupage i wiedząc jaka to jest praca doceniam prace innych:) Gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest piękny:) Lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalny obrazek, od patrzenia na niego nabiera się ochoty na małą czarną:) Istnieje prosty sposób na uniknięcie zmarszczek przy naklejaniu dużych motywów serwetki, tzw metoda na żelazko, chętnie i często stosowana przez inne "dekumaniaczki":) Smarujesz klejem powierzchnię, czekasz aż klej całkiem wyschnie, przykładasz serwetkę (oczywiście tylko jedną warstwę), na nią nakładasz papier do pieczenia i prasujesz żelazkiem dociskając szczególnie tam gdzie są takie małe dziureczki w serwetce, a potem jeszcze delikatnie od środka serwetki malujesz klejem. Powodzenia przy dalszych pracach decoupage:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takiej pracy decoupagowej... :) I pomysłu, żeby to pociachać na kawałeczki... ( hi, hi..., ja też tak czasem robię ). A z ziarenkami wyszło tak fajnie i nietypowo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń