niedziela, 23 czerwca 2013

RÓŻANE DRZEWKO PO RAZ PIERWSZY

Witam ponownie:)
Na początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za przemiłe komentarze pod postem dotyczącym mojej pierwszej księgi pamiątkowej:)  Wasze słowa są dla mnie niezwykle mobilizujące i bardzo się cieszę, że księga się spodobała:) A teraz napiszę o drzewku z różyczkami z krepy, o którym marzyłam już od dawna, ale jakoś ciągle brakowało mi motywacji, aby się zabrać za taką pracę, gdyż przypuszczałam, że będzie to zajęcie niezwykle czasochłonne. Z okazji rocznicy ślubu moich rodziców postanowiłam zdobyć się na odwagę i oto efekt mojej pracy w wiosennych kolorach:)
Pozdrawiam Was słonecznie i nadal zapraszam do mojej zabawy, jeśli ktoś jeszcze nie zdążył się zapisać:)

31 komentarzy:

  1. Gratulacje za odwagę! Drzewko jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo radosne, słoneczne drzewko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne Gosiu..a co najwzzniejsze w moich ulubionyc kolorach ;-) Uwielbiam zolte roze wiec jak dla mnie drzewko jest rewelacyjne! Pozdrowionka :)
    I rob wiecej ;-) nie zapoprzestawaj na jednym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglada :) też mi sie takie marzy, jak znajde troche czasu to może kiedyś zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tu Małgosiu mnie zaskoczyłaś bardzo pozytywnie,ŚŁiczne drzewko zrobiłaś rodzicom ,z pewnością będą zachwyceni.Zdjęcie piękne aż miło popatrzeć .Naprawdę bardzo mi się podoba.
    Jak widzę upały przetrwałaś ,ale nadal jest u mnie duchota ,troszkę pokropiło rano i to na tyle .Może jutro będzie lepiej czego Tobie i sobie życzę.Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drzewko jest śliczne. Nie dziwię się,że wymagało tyle pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) Musiałaś mieć mnóstwo cierpliwości, żeby je wykonać c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne drzewko :) Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę coś takiego spróbować wykonać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzewko wyszło Ci prześlicznie :)
    Takie radosne i prawie jak żywe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Drzewko piękne, na pewno Rodzice będą (lub już są) zachwycenii

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt końcowy jest bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowita pszczółka jesteś , lgniesz do kwiatków. I tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Very very beautiful flower tree, your parents will be so thrilled, very well done.
    Hugs
    Wyrna

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci wyszło.Następne będzie jeszcze ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, cytrynowe drzewko:) Aż trudno uwierzyć, że robiłaś je po raz pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne drzewko, takie pozytywne przez te kolory! :) Rodzice z pewnością byli zachwyceni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne drzewko kolory niesamowicie radosne zapewne rodzice byli uszczęśliwieni taki podarkiem :) pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgoniu drzewko jest piękne i ma niesamowite kolory;)
    Do tego ta cudna doniczuszka,która dodaje masę uroku;)
    Rodzice będą zachwyceni;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na konkurs http://woodartdrewutnia.blogspot.com/2013/06/candy-letnie-do-26-lipca.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny prezent, będą zachwyceni pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne drzewko! i w jakich wiosennych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Drzewko jest cudowne! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń