niedziela, 23 czerwca 2013

RÓŻANE DRZEWKO PO RAZ PIERWSZY

Witam ponownie:)
Na początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za przemiłe komentarze pod postem dotyczącym mojej pierwszej księgi pamiątkowej:)  Wasze słowa są dla mnie niezwykle mobilizujące i bardzo się cieszę, że księga się spodobała:) A teraz napiszę o drzewku z różyczkami z krepy, o którym marzyłam już od dawna, ale jakoś ciągle brakowało mi motywacji, aby się zabrać za taką pracę, gdyż przypuszczałam, że będzie to zajęcie niezwykle czasochłonne. Z okazji rocznicy ślubu moich rodziców postanowiłam zdobyć się na odwagę i oto efekt mojej pracy w wiosennych kolorach:)
Pozdrawiam Was słonecznie i nadal zapraszam do mojej zabawy, jeśli ktoś jeszcze nie zdążył się zapisać:)

31 komentarzy:

  1. Gratulacje za odwagę! Drzewko jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo radosne, słoneczne drzewko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne Gosiu..a co najwzzniejsze w moich ulubionyc kolorach ;-) Uwielbiam zolte roze wiec jak dla mnie drzewko jest rewelacyjne! Pozdrowionka :)
    I rob wiecej ;-) nie zapoprzestawaj na jednym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglada :) też mi sie takie marzy, jak znajde troche czasu to może kiedyś zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tu Małgosiu mnie zaskoczyłaś bardzo pozytywnie,ŚŁiczne drzewko zrobiłaś rodzicom ,z pewnością będą zachwyceni.Zdjęcie piękne aż miło popatrzeć .Naprawdę bardzo mi się podoba.
    Jak widzę upały przetrwałaś ,ale nadal jest u mnie duchota ,troszkę pokropiło rano i to na tyle .Może jutro będzie lepiej czego Tobie i sobie życzę.Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drzewko jest śliczne. Nie dziwię się,że wymagało tyle pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) Musiałaś mieć mnóstwo cierpliwości, żeby je wykonać c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne drzewko :) Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę coś takiego spróbować wykonać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzewko wyszło Ci prześlicznie :)
    Takie radosne i prawie jak żywe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Drzewko piękne, na pewno Rodzice będą (lub już są) zachwycenii

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt końcowy jest bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowita pszczółka jesteś , lgniesz do kwiatków. I tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Very very beautiful flower tree, your parents will be so thrilled, very well done.
    Hugs
    Wyrna

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały prezent dla rodziców :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci wyszło.Następne będzie jeszcze ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, cytrynowe drzewko:) Aż trudno uwierzyć, że robiłaś je po raz pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne drzewko, takie pozytywne przez te kolory! :) Rodzice z pewnością byli zachwyceni ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne drzewko kolory niesamowicie radosne zapewne rodzice byli uszczęśliwieni taki podarkiem :) pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgoniu drzewko jest piękne i ma niesamowite kolory;)
    Do tego ta cudna doniczuszka,która dodaje masę uroku;)
    Rodzice będą zachwyceni;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na konkurs http://woodartdrewutnia.blogspot.com/2013/06/candy-letnie-do-26-lipca.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny prezent, będą zachwyceni pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne drzewko! i w jakich wiosennych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Drzewko jest cudowne! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń