piątek, 30 sierpnia 2013

ŁÓŻECZKO DLA LALEK Z PAPIEROWEJ WIKLINY

Witam Was serdecznie:) Dziękuję za Waszą obecność i wszystkie miłe słowa jakie u mnie pozostawiacie:) Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moim pomysłem na łóżeczko dla lalek. Dawno już nie robiłam niczego z papierowej wikliny, a ponieważ pojawiła się okazja, mianowicie urodziny mojej bratanicy, postanowiłam przygotować dla niej łóżeczko z baldachimem, o którym zawsze marzyła. Dodatkowo ozdobiłam moją pracę techniką decoupage z motywami wróżek i muszę przyznać, że bratanica była najbardziej zachwycona właśnie tym prezentem:) A zanim pokażę efekt końcowy to proszę Was o wyrozumiałość - niestety jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale od kilku dni bezskutecznie póbuję dokonać ich obróbki, a tu jak na złość internet odmawia posłuszeństwa. Zmienię zdjęcia na lepsze jak tylko internet zacznie działać po ludzku.
Pozdrawiam Was słonecznie, bo dzisiaj wreszcie pojawiły się delikatne promyki słońca:)

48 komentarzy:

  1. Fajne,Nie tylko dla lalek ale i dla ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne:) uwielbiam ręcznie wykonane przedmioty, zdaję sobie sprawę ile pasji wkłada w nie tworząca osoba :) również chętnie się tym zajmuję, chociaż moją artystyczną przestrzenią są głównie rysunki. Pozdrawiam gorąco! / youngfushion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cacuszko! co tam lalki - sama bym w takim spała! Świetny pomysł i oczywiście wykonanie! Pozdrawiam Cię serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna zabawka dla dziewczynki ja nie potrafię tak pleść pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne najważniejsze że prezent się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  6. No super łózko, na poczatku myslalam, że kołyske zrobilaś ale łózka dla lali jeszcze w takiej postaci nie widziałam, fajnie Ci to wyszło ja sie nosze z zamiarem ozdobienia drewnianej kolyski mojej córci dla lal oczywiście :)
    Pozdrawiam u mnie tez dziś slonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny pomysl i eleganckie wykonanie - jak zawsze Gosiu u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo oryginalny prezent i idealny dla małej dziewczynki. Drugiego takiego nie ma nikt - nie dziwię się, że bratanicy się spodobało. Ślicznie go ozdobiłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko ja też myślałam,że zrobiłaś łóżeczko;))Zaglądam,patrzę a tutaj łóżko jak prawdziwe;)Super ,że pomyślałaś o ,,starszych ''lalkach,bo wszędzie kołyski i wózki,a co ze starszymi?!!
    Kapitalnie wyszło,sama chętnie wstawiłabym takie do sypialni dziewczynki,gdybym ją miała;)
    Całuski;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu moja Karolcia kiedyś, gdy się uczyłam wyplatać zrobiła z rurek mebelki dla lalek ,stół i krzesełka .Nawet fajnie jej to wyszło.O łóżku nie pomyślała bo pewnie nie było jej potrzebne,ale Ty za to pomyślałaś i bardzo ciekawie Ci ono wyszło.Ja cenię pomysłowość i różne nowinki więc mnie się podoba.Buziaki kochana i na maila zajrzyj w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i super wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam! Cudo!
    Niejedna mała dziewczynka marzy o takim łóżeczku dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana zajrzyj do mnie na bloga czeka tam na ciebie niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne łóżeczko i pięknie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne!Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny pomysł ;)
    i świetnie się prezentuje ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudne! ;) i pomysłowe. Dużo lepsze takie mebelki dla lalek niż te z plastiku

    OdpowiedzUsuń
  19. Co tu dużo pisać... CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł na świetny mebelek dla lalek :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na prezent dla dziewczynki. Bardzo mi sie podobaja rzeczy wykonane ta techniką, musze sie kiedys nauczyc kręcic tą wiklinę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł:) Nie dziwię się, że bratanica była zadowolona-łóżko prezentuje się wyśmienicie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł i bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dosyć, że dla lalek, to jeszcze w różowym kolorku - to dziewczynki kochają najbardziej więc nie ma się co dziwić, że prezent był strzałem w dziesiątkę. A na dodatek specjalnie zrobiony dla bratanicy, na pewno kocha ciocię jeszcze mocniej niż dotychczas;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Łóżeczko rewelacyjne :) Warto zainwestować w takie meble dla lalek, bo te plastikowe szybko pękają :)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne, bratanica pewnie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne łóżeczko :) Gosiu zapraszam po wyróżnienie: http://robotkijolci.blogspot.com/2013/09/kolejne-wyroznienia-oraz-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  29. ale super zabawka dla małej księzniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przy tylu komentarzach trudno coś nowego dodać więc powiem wprost-piękne.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  31. Noo niezłe! Świetnie wygląda. Już tylko trzeba uszyć poduszeczkę i kołderkę i komplecik gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne łóżeczko :) Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Każda dziewczynka z pewnością by się w tym zakochała ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne łóżeczko dla lalki! Bardzo podoba mi się. Gdybym była dzieckiem też zapragnęłabym mieć takie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiklinowe z wróżkami i baldachimem - o tym marzy chyba każda księżniczka- dobra ciocia spełnie marzenia ;)))

    OdpowiedzUsuń