niedziela, 22 września 2013

KWIATOWY KOSZYCZEK

Witam w niedzielne przedpołudnie:) Dziękuję, że do mnie zaglądacie - to dla mnie wielka przyjemność czytać Wasze komentarze:) Witam w naszym gronie również nowe obserwatorki:) Ostatnio prezentowałam Wam pamiątkę z okazji ślubu. Dzisiaj natomiast chciałabym podzielić się z Wami moim koszyczkiem z papierowej wikliny z motywem kwiatowym. Przyznam się, że bardzo lubię koszyczki przewiązane wstążką:)
Koszyczek ten wykonałam na życzenie Magdy R jako nagrodę w moim urodzinowym Candy. Do koszyczka dołączyłam również kolorowe mydełko decoupage...
Karteczkę z gratulacjami...
I nie mogło oczywiście zabraknąć słodkości:)
W ostatnim czasie postanowiłam troszeczkę poeksperymentować na blogu i od kilku dni pojawiam się u Was jako Fantazyjne Upominki. Piszę o tym, żebyście nie były zdziwione, gdy zobaczycie moje różyczki z inną nazwą:) Mam nadzieję, że w niczym to nie przeszkadza i nadal będziemy się odwiedzać:) Tymczasem życzę Wam udanej niedzieli:)



38 komentarzy:

  1. Czyli będzie nowy blog? mnie nie zaskoczysz bo wszystko jest dozwolone - koszyczek wspaniały - może kiedyś pogadamy o tym? pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny koszyczek, taki żywy a jednak subtelny przez tą biel, no i w zestawie to już w ogóle pięknie. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki koszyczek to marzenie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne, wszystko co pokazujesz, od koszyczków pod słodkosci..Wspaniałe..Piękny widok dla moich oczu..A i zapach bo mydełka pachnące..Pozdrawiam Fantazyjna Upominko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek z kokardą wygląda wspaniale, tak jak i cały prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała plecionka. Te koszyczki są naprawdę słodkie. Zdolna z Ciebie osóbka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo pisać - cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zestaw :) Koszyk jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne prezenciki przgotowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczek jest bardzo dekoracyjny. Wstążeczka idealnie tu pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your comment on my blog. Your bread basket is so fine, I love it.
    Hugs
    Wyrna

    OdpowiedzUsuń
  12. koszyczek przecudny, ujęło mnie też swoim wyglądem mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyczek wygląda wprost cudownie, zazdroszczę zdolności i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu wiesz,że ja coś ostatnio nie garnę się do wyplatania,pewnie nadal taka przerwa jest mi potrzebna .Za to Ty się wzięłaś za rureczki i nieźle Ci to wychodzi,bo koszyczek jest piękny.A nazwa mi jak najbardziej pasuje,więc niech taka zostanie ,tylko Twoje czerwone różyczki nie zmieniaj bo wtedy to się zmartwię,że Cię nie będę rozpoznawać .Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda koszyczek ze wstążką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie również urzekł Twój koszyczek, wstążka to strzał w dziesiątkę przepiękne jest również denko koszyka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplet prezentów. Koszyczek jest uroczy. Wspaniale wygląda kwiatowe dno a wstążeczka dodaje elegancji. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny koszyczek! Uwielbiam wiklinowe koszyki z tasiemkami <3 marzy mi się taki duży na pranie :D Gratuluję bloga, jest super, na pewno będę tu często wpadać, tym bardziej że moje motto życiowe jest mottem Twojego bloga :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten koszyczek Małgosiu! Zaciekawiło mnie też bardzo to mydełko deco! Pozdrawiam serdecznie, jesiennie, nostalgicznie. Iza

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny i urokliwy ten kosz <3 uwielbiam wikline

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne mydełko ;) bardzo fajny koszyczek

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy koszyczek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. I znów piękne rzeczy nam tu pokazujesz! Zdolniacha ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze koszyczek jak i mydełko pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczności pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny koszyczek a wstążka jest fantastycznym dodatkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, zapraszam do mnie na mały konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń