wtorek, 22 października 2013

URODZINY W KOLORACH TĘCZY

Witam Was serdecznie i dziękuję za Wasz cenny czas, który poświęcacie na wizytę na moim blogu:) Zawsze staram się odwdzięczyć tym samym pozostawiając po sobie ślad w komentarzu. Miło mi, że moja kartka ze słodkim upominkiem przypadła Wam do gustu. A dzisiaj nadal kartkowo. Jakiś czas temu ogłaszałam na blogu (klik), że 27 października Oliwka obchodzi 6 urodziny. Jej marzeniem jest zdobycie jak największej liczby karteczek. Z tej okazji przygotowałam dla niej tęczowe życzenia:)
Moja karteczka już pofrunęła, a jeśli Wy zechcecie jeszcze dołączyć do akcji, to odsyłam Was tutaj - na tej stronie znajdziecie wszelkie szcsegóły:)
Pozdrawiam i życzę miłego słonecznego popołudnia:)

43 komentarze:

  1. Piękna, kolorowa i taka trójwymiarowa kartka ! Oliwce na pewno przypadnie do gustu! Pozdrawiam serdecznie.Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie kolorowa! Z pewnością ucieszy Oliwkę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka ;) Taka kolorowa i mega pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, jak ja takie robiłam. :-) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu śliczna karteczka powstała na ten szczytny cel,jest taka radosna i kolorowa.Moje już dawno pofrunęły do Oliwki .Fajnie że tyle ludzi się do tego przyłączyło bo i szkoły,przedszkola,zakłady pracy.Super akcja.
    Pozdrowionka i buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha pewno się ucieszy ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, kolorowa solenizantka bedzie uradowana. Moja karteczka juz doszła do Oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jaka słodka Oliwka na pewno będzie zadowolona ja już wysłałam pa buziaki Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, kolorowa i radosna karteczka. Oliwka będzie zachwycona. Ja swoją też już wysłałam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wyszła:) a kwiatki są jak żywe! Prawie, że czuje się zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kolorowa karteczka:) dziewczynka będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna kartka ,na pewno wywoła uśmiech ...ja tez wysłałam tyle że kupioną :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciepła karteczka :) Pięknie wyglądają kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna,słodka i radosna;))Te motylki poniosą karteczkę lotem ekspresowym;)
    Buziaki Gosieńko;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowa i radosna. Też już wysłałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wygląda i na pewno takiej dziewczynce bardzo się spodoba - sama mam 6-latkę w domu, więc wiem co mówię :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńko :)), wchodzę już na któregoś bloga z kolei i strasznie mnie cieszy że ta akcja tak się rozeszła :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Małgosiu, śliczna tęczowa karteczka i na pewno wywoła uśmiech na twarzy Oliwki, co z serca to z serca, a ta karteczka na pewno stamtąd pochodzi. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna kartka, moja właśnie wczoraj poleciała :) Pozdrawiam ,

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest!

    Taka kolorowa, energetyczna, tęczowa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka jest śliczna a Oliwka będzie zachwycona jak ją otrzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Las fotografias me encantan, transmiten lo que nos quieres enseñar. Felicidades por tu bloc ha sido todo un regalo el visitarlo, espero que visites el mio.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oliwka na pewno się ucieszy! Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale kolorowa ;) Idealna dla małej księżniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka tęcza na pewno rozweseli kazdy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie że robicie coś takiego żeby pomóc. Na pewno Oliwka będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny blog :) Ciekawe notki :) Całość mega inspiruje :) Z pewnością zajrzę tutaj jeszcze nie raz :) buziaki

    + obserwujemy ? :>
    zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bajeczna ! I te motylki, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza tęcza :) Kartka na pewno się spodoba Oliwii :)

    OdpowiedzUsuń
  30. do akcji również się przyłączyłam i wysłałam kartkę....
    dziękuje za udział w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie kolorowe kartki podobają mi się najbardziej - mają dużo życia w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna kartka! Na pewno spodoba się dziewczynce :)

    OdpowiedzUsuń