niedziela, 5 października 2014

ZAWIESZKA CZWOROKĄTNA

Witam serdecznie w piękne słoneczne popołudnie i dziękuję Wam za przemiłe wizyty na moim blogu oraz za urocze słowa dotyczące mojego ostatniego serducha:) A dzisiaj nie odbiegam zbyt daleko od tematu szyjątek i tym razem pokażę Wam mój najnowszy pomysł czyli zawieszkę czworokątną z kokardą:) Napiszcie proszę co o niej myślicie:) Coś ostatnio "zawiesiłam" się na tych zawieszkach i może czas najwyższy na zmianę tematu, ale o tym następnym razem:)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli:) Do zobaczenia na Waszych blogach:)

14 komentarzy:

  1. Mi się podoba. Pasuje do świątecznych zimowych klimatów, które zbliżają się wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, nawet w innym kształcie niż serce może być fajna, bardzo mi się podoba:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zapraszam http://basiapawlak.blogspot.com/2014/10/wymienie-sie-lub-oddam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta zwieszka, widć, że sprawia Ci przyjemnośc szycie, bardzo starannie wykonane , ozdoby stonowane . ładny drobiazg.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu zawieszka prosta a jaka fajna.Ciekawe coż tam nowego wymyśliłaś .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te Twoje zawieszki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu i serducha i zawieszka czworokątna są bardzo urocze. Ta czworokątna jak dla mnie o kształcie niespotykanym, więc dodatkowy plus:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna Małgosiu ta twoja zawieszka a co jest w niej wspaniałęgo bo jest inna niż wszyscy robią - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń