środa, 17 grudnia 2014

BY POCZUĆ ZAPACH NADCHODZĄCYCH ŚWIĄT

Witam Was serdecznie i zapraszam na mój nowy post, który tym razem już nawiązuje do zbliżających się Świąt. Wszędzie wokoło otaczają nas świąteczne dekoracje i nie sposób nie przyłożyć się do stworzenia czegoś na swoje potrzeby. Wzięłam w łapki to co było pod ręką i oto efekt - stroik miniaturka z wymiennymi świeczkami zapachowymi, które możemy sobie dozować w zależności od nastroju. Jak wiecie uwielbiam otaczać się świecami zapachowymi zwłaszcza w tak długie zimowe wieczory. Z trudem sfotografowałam ten stroik, a złoto niestety nie świeci się tak jak powinno, ale cóż - może umiejętności nie te;)
Dziękuję za Wasz cenny czas, który mi poświęcacie oraz za piękne komentarze dotyczące mojej ostatniej zawieszki-serducha:) Pozdrawiam Was gorąco i do zobaczenia na Waszych blogach:) Mam nadzieję, że uda mi się tutaj zajrzeć jeszcze przed Świętami:)

12 komentarzy:

  1. Same takie piękności na całego.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Małgosiu, uroczy stroiczek! Nie ma jak wyczarować coś z tego co jest pod ręka, a zdjęcia to już myślę kwestia aparatu i jego ustawień, a nie Twoich umiejętności. Promyczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroik bardzo ładny. Na pewno sprawi, że będzie jeszcze bardziej świątecznie w Twoim otoczeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stroik świetny,a pomysł na wymienne świeczki super,nie ma to jak możliwość zmieniania zapachów,szczególnie w święta.
    Serdeczności:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne. *-*
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stroik uroczy! Czerwień, złoto i zieleń to właściwe połączenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny świecznik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciepła, świąteczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny świecznik. Małgosiu!
    Dużo zdrowia, pomyślności, spełnienia marzeń i ciepła przy rodzinnym stole. Wszystkiego najlepszego z okazji Świat dla Ciebie i Twoich Bliskich, Ania.

    OdpowiedzUsuń