środa, 15 kwietnia 2015

I JESZCZE JEDEN NA WIOSNĘ

Witam serdecznie i wiosennie chociaż u mnie za oknem pogoda mieszana, jakby jesienna;) Tym razem przychodzę do Was z moim kolejnym świecznikiem. Powiecie, że to już jakaś moja świecznikowa mania;) Cóż, nadal lubię otaczać się aromatem świec zapachowych chociaż wieczory już coraz krótsze. Kolorki jakie zastosowałam w świeczniku to soczysta zieleń i mój ulubiony fiolet.

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze na temat królika wielkanocnego w poprzednim poście i do zobaczenia na Waszych blogach:) Pozdrawiam słonecznie:)

9 komentarzy:

  1. Rozświecznikowałaś się Małgosiu,ale jak pięknie Ci to wychodzi.Jak widzę fiolety nadal lubisz.
    Buziaki i pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zestawienie kolorystyczne świecznika. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest uroczy Małgosiu! Ja też bardzo lubię świece, szczególnie pachnące. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny świecznik, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń